Ne trošite energije za spreminjanje drugih, pljunite v roke in pričnite pri sebi




Danes je zapis res kot nek dnevnik vendar to je uvod v tisto kar želim predstaviti vsem, ki se slučajno znajdete na tem blogu. (v zapisu vabim, da obiščete vse povezave, priporočam branje, še bolje pa delo na sebi :))

Pisala bi lahko v nedogled, če bi pisala o mislih, ki se mi pletejo po glavi, vendar sem raje zapis namenila temu, da malce predam naprej :) razmišljanja bodo še sledila. Ljubezen, sočutje. Jaz nisem nek podajalec znanja, ali nek guru sem pa učenka.

Včeraj je bil eden tistih sobotnih večerov, ki bi jih kar vključil v tedenski ali vsaj mesečni dogodek v koledarju.

Prijateljica Marjeta Gerkšič, karmična diagnostičarka me je že pred časom obvestila, da bo na včerajšnji dan v Radomljah v sklopu Šole zdravja, predaval g. Marja Ogorevc. Seveda tu ni bilo treba veliko razmišljati.

Popoldan sem napekla pehar krofov, sprehod za našo mško in že je bila ura 16:00, ko se je pričela pot, naprej, ponovno in še bo.

Knjige g. Ogroveca sem prebirala pred tremi leti, vendar prvič sem se s terminom »diagnoza karme« srečala že leta nazaj, ko mi je prijatelj dobesedno v roke potisnil knjigo Nikolaja Lazareva - Dijagnostika karme. Takrat ko sem to brala mi resnično, ni bilo popolnoma nič jasno, kaj ta človek sploh piše. Nič. 
Je pa res, da takrat še nisem ozaveščala svojih težav, problemov kot takih.

Knjigo dala na stran oz. vrnila s pripombo: »Ja zanimiva knjiga«.
Če sem to odgovorila prijatelju, mu je bilo jasno, da nisem prišla niti do 10 strani. In na možnost takega ozaveščanja sem popolnoma pozabila, opominil me je prijatelj sam, ko sem mu pred leti navdušeno razlagala o prebranih knjigah. Že ni bil pravi čas. Vse nekako primerjam s knjigo Mali princ, ko je v osnovni šoli za obvezno branje, je zgodba, ko jo bereš kasneje je za mene dobila čisto drugačno "vsebino".

Pred tremi leti, ko sem preživela velik šok, pa so mi na pot prišle knjige včerajšnjega predavatelja. Požrla sem jih. Natanko sem vedela kaj govori, kaj mi je storiti, vendar tega nisem znala udejanjiti. 

In zato je življenje narejeno tako, da nam pošlje ljudi, ki nas to naučijo. In meni je poslal in to v večkratni dozi, očitno sem to potrebovala.

»Porez na budale«, kot temu pravi g. Ogorevc, sem pa tudi že preplačala. Priznam. Vendar je bilo potrebno. Glede na vse kaj sem počela, sem jaz pomojem udarila celo »porez na porez na budale«. Pa nič ne de, če je bilo to potrebno, da prejmem kar sem sedaj je to čisto dobro. In še vedno me čaka veliko dela.

Na včerajšnjem predavanju nas je predavatelj popeljal tudi skozi pot, on temu pravi »vrtenje filma«, kjer ozaveščamo/odpuščamo. V mislih, potuješ skozi čas, greš od človeka do človeka, odpustiš njemu in sebi in greš dalje. Pri meni je to že delovalo in to zelo uspešno, so pa še odprte teme in bom še poskušala zagotovo, kot nam je bilo naročeno: »To storite vsak dan, vzemite si čas.« Mislim da sem si jaz dejansko vzela premalo časa in sedaj ko sem dobila še navodila iz prve roke, navodila človeka, ki uči in predava na osnovi lasnih dolgoletnih izkušenj, bom vsak dan delala na tem.

Sem se pa med to potjo filma »zaciklala«. Nisem vedela ne naprej na nazaj, vrtela sem se v krogu. Kako pa naj uredim to? Ves čas se mi je porajalo to vprašanje, namreč pri tem nisem imela komu odpuščati. Vendar je to nekaj kar me bremeni. Še vedno sem »stala na mestu« nakar zaslišim glas predavatelja: »Tiste, ki ste imele abortuse, storite…«

"O hvala lepa, ker sem se resno ustrašila, da bom do naslednjega dne ždela v Radomljah in poskušala urediti." Malo za šalo veliko za res.

Glede odnosov (partnerskih, prijateljskih, na delu in v družini) za nazaj, sedaj že nekaj časa vem, da je bilo vse nujno potrebno tako, kot je bilo in kot je.

Torej, hvala res hvala, da ste ljudje, ki pomagate, da gremo naprej.

Meni je velik kickoff Marjeta, rada berem njene članke, ki so prav navdihujoči, njen neposreden pristop in prepričanje, da se vse da pa je prav osvežujoče upanje za vse, ki se bojite naprej ali ne veste kako in kaj.


Potrudite se za sebe, tako boste storili vse tudi za vaše najbližje.
In je res, terapevt vas vodi, vi pa delate sami. Osvoboditi se okov in BITI.
Ne trošite energije za spreminjanje drugih, pljunite v roke in pričnite pri sebi.



Posnetek predavanja d. Ogorevca si lahko ogledate: Šola zdravja 


Komentarji