Šampon Silicea Vital


Živjo vsem,

pred nekje enim mesece sem prejela v preizkus tale šampon. Ker imam precej nezahtevno bučo in čisto kratke lase, sem ga dala v peizkus še drugim in takole gre. (šampon lahko kupite tu: https://www.carso.si/silicea-vital-sampon)

Nekaj super fajn dejstev:
Silicea Vital šampon se lahko pohvali z VEGAN certifikatom.
Silicea Vital šampon:
  • Ni testiran na živalin.
  • Ne vsebuje parabenov, silikonov in nafte.
  • Brez gensko spremenjenih organizmov.
Mnenja uporabnikov:
Oseba z močno alergijo in prhljajem...
Lahko uporablja, lasje so voljni in je super volumen. Po enem mesecu pravi, da bi bil to lahko šamponj zanji namesto nekega, farmacevtskega.

Oseba z močno alergijo in reakcijami...
Šampon se je obnesel, vendar je osebo, neglede dokaj blagemu vonju vseeno motil.

Oseba s prhljajem.. prhljaj se je umiril.

Jaz... kot sem že napisala res nimam zahtevnega lasišča, vendar vseeno občutek šampona pa daje čistost in svežino.

Moje mnenje:

Cena je sicer kar zasoljena, pa vendar večin kakovostnih šamponov proti prhljaju ali za zahtevna lasišča je.

Sicer pa, super šampon, ki opravi funkcijo, uporabi se ga izjemno malo (ne govorim le za sebe :D ampak tudi za oni dve osebi z dolgimi lasmi :) )



Komentarji