Življenje je naše bogastvo


Še kako res je, se zavemo šele, ko se nam pojavijo težave. Če zboliš za kronično boleznijo, je spremenjen slog življenja, navadno prepozno zvonjenje po toči. Res, da je bolje pozno, kot nikoli… pa vendar.

Večkrat se spomnim oddaj Jamieja Oliverj – Food revolution. Žal mu ni popolnoma uspelo, vendar pa je prikazal realno sliko, lepih embalaž. Morda, no le jaz razmišljam, je že naredil malo napako pri nazivu svoje kampanje. V smislu predstavitev korenite spremembe na področju prehranjevanja v šolah. Ta način prehrane le izberejo »gospoda«, ki s tem služijo.  

Z drugačnim nazivom, bi imela morda »gospoda« ob sprejemu spremembe, občutek, da delajo na izboljšavah in bi se lahko tolkli po prsih. Z vidika prvotnega naziva kampanje, pa bi si lahko pljunili v obraz in izničili svoje dosedanje odločitve. To pa v politiki ne gre tako, ne priznajo pa četudi je res.

Morda bi bilo »Happy food, happy life« boljši naziv in bi bil za »gospodo«, ki vodijo prehrano in služijo denar na račun šolo obveznih otrok, bolj sprejemljiv, manj »Che Guevarski«. Morda bi jih bolj pritegnil odprt naziv in ne kampanja, ki že v osnovi izraža upor.
No pa vendar, pač tako jaz razmišljam je pa vsekakor naredil ogromno. Z moje strani mu pripadajo same pohvale, da se je lotil, te pereče tematike, te kuge današnjega časa. In kolikor sem zasledila, je uspel pri kar nekaterih.
Res veliko lahko naredimo s prehrano. Jaz nisem bila vedno zelo vzorna, daleč od tega in še sedaj z vsem ne bi mogla biti vzor. 

Sem preprost človek z vsemi napakami vred tvorim celoto. 

Sicer malo, vendar kadim. Sicer malo vendar pijem alkohol. Sicer le eno dnevno, vendar pijem kavo. Torej daleč od vzornega zdravega življenja. Je pa res, da te razvade niso dnevni spremljevalci, kar jaz menim, da je zelo pomembno, vsakodnevni vnosi v naše telo. 

Pa vendar vse te razvade, ki sem jih vpisala zgoraj, so se pričele zelo manjšati odkar sem spremenila prehrano. Zakaj? Ne vem. 

Moj namen ni bil v tem, da postanem »zdravo življenjska gurujka«, vendar se le želim počutiti dobro in da finančno shajam. To je vse.


Vse razvade so za nas neka šola. Kako huda šola pa je uživanje določenih sestavin v vsakdanji prehrani, pa žal spoznava vedno več ljudi. 

V paketih z lepimi napisi in spodbudnimi namigi za zdravo telo, kupimo in zaužijemo vse trpljenje, vse bolečine, vso žalost, ki je bila nekoč živa. To se nekje mora odražati. Način prehranjevanja ne bi smel biti označen kot razvada, vendar kot nekaj kar je življenjskega pomena. Hrana je nujna za življenje, ne pa da nam ga uničuje.

Kaj vse pojemo vsak dan? Hm. Vprašanje, ki se mi je dolgo let pletlo po moji buči. Sedaj vem več, ker pripravljam hrano sama, tisto kar pač lahko seveda. Nimam druge. Mene je način prehranjevanja, sploh z mesom, preveč bremenil. Na meni je puščal posledice, ne le zaradi vnosa živila samega, vendar tudi s psihološkega vidika. 

Večkrat naletim na ljudi, ki me zbadajo, češ če se mi solata nič ne smili in podobne. Niti ne odgovarjam. In imam psa, da, in ni vegan niti vegetarijanec. 

Lahko rečem le to, spremembe se pričnejo pri nas samih, ne v drugih in tudi ne za druge.

Naj za danes zaključim z mislijo Barbare Mali – Uresniči Svoje Sanje:
Kaj če bi bil danes zadnji dan vašega življenja? Kaj bi naredili? Končno povedali, ljudem okoli sebe, da jih imate radi? Končno šli pogledat tisti, kraj, državo, kontinent za katerega že toliko let pravite, da si ga boste enkrat ogledali... končno poskusili tisto novo stvar, ki vas že toliko časa mika? Čakate, da boste kočno imeli dovolj denarja, pravega partnerja, prijatelje, zdravje, službo... karkoli, kar ste si postavili kot omejitev, da ne morete početi tega, kar bi radi? Življenje poteka tukaj in zdaj... in tisto, kar tako želite, vas bo srečalo točno takrat, ko boste najbolj uživali svoje življenje, delali vse stvari, ki vas osrečujejo... brez zadržkov, brez čakanja....ko boste v polnosti živeli trenutke svojega življenja... tega ne more narediti nihče namesto vas... le vi... si boste dali dovoljenje, da končno začnete uživati in se zabavati v svojem življenju? V resnici je za to potrebno zelo malo... 

Komentarji

Objavite komentar