Preprosto je lahko najbolj bogato

https://3.bp.blogspot.com/-R-8vRH55GSo/UwmZrKnfhtI/AAAAAAAAAPg/az1vurp85ik/s1600/zelenjavca.JPG
Navadno ljudje radi popolnoma zakompliciramo, vsaj jaz. In sem dolgo časa iskala optimalno prehrambno kombinacijo za mene. S tem, da se je lepo izšlo tudi glede na finance.

In če pogledam nazaj kako so kuhali naši stari starši in prastarši... zakaj ne bi še mi sedaj poskusili s preprosto hrano, ki je zdrava in prava jed. Navadno so te jedi preproste in hitre za pripravo, ker je še en plus. Prosti čas.


Že nekaj let se pridno držim pravila, da na nedeljo skuham vsaj eno jed "na žlico" za ves teden. Torej ne glede na karkoli, nekaj je skuhano. Navadno so to čorbe, juhe s stročnicami. V času zime pa je vsakodnevno na razpolago kuhano kislo zelje in domač kruh. To je poleg jabolk moja stalnica.

Poleti imam na vrtu pestro izbiro zelenjave.

Uporabljam veliko fižola, ječmena, piro (ko je denarnica bolj dobre volje), polnovredni riž... 


Imam izjemno srečo, saj sem že od malih nog rasla z domačo prehrano. V kuhinji nisem bila vajena uporabljati pred pripravljene hrane, konzerv. In to se je v meni zakoreninilo. 


Sreča se mi je nasmehnila tudi po poroki. Primožila sem se v hišo, kjer sta tast in tašča predana vrtu, torej imamo zelenjave z vrta v obilju. Pridelata tudi solato za vse leto in to za devet ljudi, kolikor nas živi pod eno streho. Vsak dan, domača solata. V skledi se znajde štrucar, endivija, rdeč radič in motovilec. 


Včasih imam solato za samostojno jed, dodam nekaj fižola ali krompirja, domač polnovreden kruh in je odličen obrok.

Fižol kuham v ekonom loncu. Skuham ga navadno kar celo kilo, nato pa ga uporabljam na razne načine. Vsekakor je tu fižolova juha, krasen je s črno redkvijo, v solati.


Beli fižol pride v poštev za razne jedi na žlico, meni pa je odličen popražen na olivnem olju z žajbljem in še drugimi zelišči.


Kombinacij je malo morje, le prepustiti se je potrebno, pustiti domišljiji svojo pot in kuhati, pripravljati hrano, ki nam diši, po kateri se dobro počutimo.


Prijateljica mi je nekoč dejala :" Pa a misliš, da boš 200 let živela, če takole ješ?"
Prehrana ni zagotovilo za dolgo življenje, vsekakor pa meni zagotavlja dobro počutje v času življenja in to je vse kar potrebujem.

Jaz vam želim, da bi vam blog pomagal z nasveti, ko včasih enostavno ne veš kaj pripraviti, v hladilniku je le korenje, v omari nekaj črne moke... na koncu ugotovimo, da iz tega lahko nastane dobra jed.


Meni tudi želim, da bi mi blog pomagal z nasveti, saj bom vsakega nasveta zelo vesela. 


Stroškovne ocene jedi so "na palec" vrednosti se spreminjajo glede na nihanje cen, želim le prikazati, da se vendarle nekako da priti skozi tudi z manj denarja in malo truda.

 

Srečno!

Komentarji