Fibromialgija - My true colors


Fibromialgija. Diagnoza, ki jo navadno dobijo ljudje, ki imajo že tako ali tako polno dolgotrajnih zdravstvenih težav. In nihče ni kaj zelo ležeren človek. Navadno je to bolezen ljudi, ki se ženejo. Pa sem jo pridelala.

Kako shajati z njo je težko opisati saj se vsak spopada kakor meni, da je zanj najbolje. Najhuje od vsega je obdobje, ko še niti ne veš kaj ti je.

Jaz sem se lotila kakor pač najbolje vem in znam. 

S prehrano.

Že večkrat sem zasledila, da je do drastičnih izboljšav pripeljala ravno veganska prehrana.


Ko izveš kako in kaj je, kaj se s teboj dogaja, najprej vse skupaj sprejmeš potem pa pričneš iskati, preučevati nešteto možnosti za izboljšanje počutja. Včasih se počutim kot krtek. Ves čas nekaj iščem in kopljem, težko se je namreč sprijazniti s to neozdravljivo diagnozo, ki te zaznamuje v družbenem smislu "za nazaj" in vsakodnevnem življenju "za naprej".

Če pogledam nazaj je vse popolnoma logično, namreč za nastanek le te je več dejavnikov.

Pri meni je bilo sosledje prav šolski primer:

-Težave s hrbtenico
-Druga zelo pogosta je kakršni koli šok, ki ga doživi telo (zastrupitve, bakterijske okužbe, virusna obolenja)
-Tretji dejavnik, ki pa je vse sprožil v današnje razsežnosti, pa je stres

Moje težave so se pričele že v otroštvu s hrbtenico, ki sem jih do neke mere uspešno uredila saj namreč hodim. To je za mene osebna zmaga. Nato diagnosticirana borelioza (v globokem stadiju in zelo napredovalna). 

Vendar pa so se težave razbohotile po stresnem dogodku v letu 2010. In po dveh letih neznosnih bolečin, obiskovanja raznih zdravnikov, so mi povedali, da me pesti sindrom fibromialgje. Nič luštna reč, pa vendar glede na to kaj vse sem se zaradi nje naučila, ji jaz pravim My true colors. Ker sem včlanjena v društvo FM, sem sodelovala tudi pri izdelavi spletne strani društva.


Že same bolečine v hrbtenici, ki jih trpim od otroštva puščajo sled, namreč, če te bolečina spremlja 24/7 je zagotovo tako, da se to nekje odraža.

Končala sem delovanja, ki so za mene predstavljala težke ovire in se podala na pot v neznano. 

Podpora se mi je ponujala sama od sebe. Nisem je iskala, našla me je in jaz sem jo sprejela. 



Že leta nazaj sem v reviji zasledila zdravilko in si dejala, nekoč jo obiščem. In, ko je prišel čas mojega "šolanja" se je pojavila v mojem življenju, prav ona, Talita Taber, zdravilka o kateri sem brala. Seznanila me je "z menoj" ter me popeljala skozi karmično diagnostiko do pravih odgovorov na moja večna vprašanja. Vse je kar naenkrat dobilo smisel. Čeprav sem vedela, da me čaka ogromno dela, sem kot "srečno Kekec" pogumno stopila NAPREJ, po poti, ki sem jo na novo utirala. Na tej poti me je ves čas in me še spremlja reiki. Pri Taliti sem namreč opravila III.stopnje.

V mirnem toku so se dogodki odvijali dalje in očitno sem bila pripravljena na nova spoznanja.

Leto kasneje sva se našli z Marjeto Gerkšič, ponudila mi je pomoč v obliki karmične diagnostike in masaže z zvočnimi posodami. Ta masaža je za človeka s FM krasna. Ni bolečih točkovnih dotikov, telo pa se prijetno sprosti.
Marjeta je ena tistih neposrednih ljudi, ki spodbuja in daje moč za naprej. Obožuje živali in zanje nudi brezplačno podporo.

Vse je nekako sovpadalo, enostavno pot je bila določena, le sprejeti jo je bilo potrebno. Ker imam psa sem veliko naokoli po Kamniku, seveda vzpostavim kontakt z drugimi lastniki psov in tako je naneslo, da sem že čisto v začetku, ko sem našo Gaičko pripeljala v nov dom, spoznala Barbaro Mali in njenega Joya. Barbara je uresničila svoje sanje in jih še naprej živi. Prav tako pomaga drugim, da zaživijo svoje sanje, jih vodi, usmerja. In vse zelo uspešno.
Prepustila sem se njenemu vodenju in pomoči, pomagala mi je, da sem se umirila, ter soočila z življenjem, tu sedaj. 

Vsem iz srca hvala! 
 

Več o fibromialgiji ...

Komentarji